HTML

.loading..

"Hová mennék vissza?Teljesen más már ott minden.Az emberek eltűntek.Az a világ már megszűnt."

Friss topikok

Linkblog

4. évad - Tizenkettedik epizód - Évösszegzés!

2008.12.27. 23:02 :: fonthana

 

 „Újév köszönt be ismét, megjelenik,

Nem kímél senkit, vicsorog s itt hagy bennünk jó pár tüskét,tovalép,

Nem kér s nem is ad haladékot,

Semmivé lesz de bennünk hagyja az Óév okozta összes rosszat, és sokkot…”

 

 

Évösszegzés – tanított rá egy volt tanárom, ki még tanított nem nyerte el szimpátiámat, szavai viszont visszamenőlegesen értelmesnek, s értelminek hatnak. Letisztult bennem, mi a Jó, s mi a Helyes,  Gonosz vagy éppen Elvetemült cselekedet.

Sokat tapasztaltam s láttam, emberi gyarlóság, méltóság keveredett a levegőben midőn körutaimat tettem napról napra, hétről hétre, hónapról hónapra s évről évre…

 

Az idei év összegezve nem mutat konkrétan előrelépést a többihez képest, hacsak az évek számát nem vesszük előrelépésnek..

A nagy „történés” még mindig várat magára, az az esemény, amelynek segítségével jelentős fordulat fog beállni életembe. Lányok jöttek s mentek, barátságok alakultak ki és foszlottak semmivé.

 

Ebben az évben sem lettem más, mint a tavalyiban..sokak szerint továbbra is egy furcsa valaki vagyok, egy meg nem értett személyiség.

Idén sem hódoltam be, vagy ereszkedtem térdre a vadkapitalizmus gyilkos hajtásainak talán ez is eredmény.

Természetesen-mert lassan annak vehető- idén is voltak műtétjeim és baleseteim, de még fájóbb belső sérüléseim.

Igen. Ildikó néni jól mondta. Megkönnyebbülés, és  figyelmesség: az Évvégi Összegzés.

Készülj 2009…Jövök!!!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://r9k-legacy.blog.hu/api/trackback/id/tr34844452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása